-

Klippotekets Hårinpackning




Jag ÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLSSSSSSSSSKKKARRR hur hårinpackningen luktar ♥♥ Mitt hår har blivit både mjukt och glansigt. Efter att jag har tvättat håret med schampo och balsam lägger jag en stor klick hårinpackning i håret & masserar sedan in det i hela håret.
För bättre effekt linda gärna en het handduk om håret, Jag brukar ha det i 30 minuter minst. Jag lovar er det blir sååååååå mycket bättre om man har en HET handduk runt håret, skölj noga efter också!


Lukten stannar inte i håret den går bort efter att man har tvättat det, det blir inte lika bra om man bara har hårinpackningen i håret och inte har en het handduk runt håret. Håret blir mjukare och glansigare då men om du bara har hårinpackningen i håret blir det inte samma effekt.



Hårinpackningen får 7/10 av mig ^____^!
Trackback