-

Feber + Träningsvärk = DEAD

Känner att jag kommer & DÖÖÖÖ snart, det räckte inte med att jag fick träningsvärk i hela kroppen.... nu har jag också fått feber fan fan fan. Blev säkert smittad av min lilla kusin igår för hon hade också feber, min immunförsvar suger, då vet vi det :thumbdown:.

Kommer och spendera resten av dagen med att jobba! Yes jobba, ska hålla på och fixa & trixa med Ninas header & Denisas design. Sen så har jag också börjat och tröttna på min design så jag kanske också jobbar med den hehe...


Kolla på monstret bakom mig..... LÖÖÖV YOOO ^___^♥

Leave a comment ♥
Postat av: Denisa

Sonja din bajs , du skulle inte lägga ut den HAAHAHAAHHAHAHAHAHAA jag väcker dom döda din jävul !!

Du kommer få se nästa gång jag ser dig uufffff .

BTW krya habibi !<3

2012-04-29 @ 21:33:50
URL: http://niisas.blogg.se/
Postat av: GD

KRYA PÅ DIG!!

2012-04-29 @ 23:44:24

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback