-

No more money, more anger?


Inte för att bilden blev jätte snygg men... trots allt första gången jag fotar vatten så ©opyright på bilden!

Angående rubriken.... som alla säkert vet har jag förlorat alla mina pengar som jag hade i plånboken. Det jag inte har berättat är att den jäveln som tjuvade mina pengar lämnade kvar 20 spänn så jag kunde åka buss hem.... Vilket gjorde så att jag fick damp! Dock åkte jag bil meN jag blev riktigt arg... VARFÖR INTE LÄMNA KVAR RIKSKUPONGERNA SÅ JAG KUNDE KÖPA KEBAB OCH TRÖSTÄTA?!

I'm broke now, gav 20 lappen till mamma och från och med nu kommer jag inte ha några pengar i plånboken, ABSOLUT INGENTING. Jag kunde slösa mina pengar som vatten men istället blev de tjuvade som bajs och vatten, damn it :P.

Leave a comment ♥
Postat av: Bea

Hahaha aaw :( Men det var faktiskt en cool bild ^^

2012-04-16 @ 18:37:39
URL: http://bunniiee.blogg.se/
Postat av: GD

Så dålig bild.. Ingen fokus på droppen HAHAHA :D

"tröstäta" TJOOOCKIIIIS :'D

2012-04-16 @ 19:55:37
Postat av: Deniisa

fan va feet bild din sushii ! <3

2012-04-16 @ 21:42:52
URL: http://niisas.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det såna bilder du tar första gången du använder kameran?!

2012-04-16 @ 23:12:00
Postat av: Anonym

broken*, btw :)

2012-04-16 @ 23:14:00

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback