-

Wazzup Delly boi?!


Wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaap,
Jag kanske låter glad & full av energi men egentligen är jag astrött men jag ska försöka och lägga upp detta inlägg ändå :). Hade dansträning kl 11 men egentligen var det tänkt att jag coh familjen skulle åka för och se på en villa som vi hade tänkt och köpa fast jag hade inte lust. Resten av dagen har bara varit tråkigt för jag har bara sovit, YAAAY DET RIMMAR!

Fast senare blev jag SUUUPER DUUUPER GLAD, först började det med att mamma sa att vi skulle resa till HongKong snart vilket betyder MAAAAAT och mer grejer såklart.

Sen frågade hon om vilka fler länder vi ville åka till. Trodde att hon skämtade eftersom att det är första April men hon sa nej och att hon var seriös HAHA. Frågade om en massa länder så som Thailand och Singapore, Fast jag ångrade allt och sa SYDKOREA!! Mamma och pappa reagerade direkt...., Pappa : "Åka till korea för Kimchi eller för de killarna du alltid pratar om?" HAHA blev helt tyst där, men det spelar ingen roll just nu för de andra länder är bara "kanske" men HongKong är bestämt ^.^!

& Of course en till god nyhet..... JAG SKA FÅ MIN **M**A SNAART WOHOO!! Den som gissar rätt är bäst berättar mer om det snart!

Leave a comment ♥
Postat av: GD

Du ska köpa saker till mig från korea FATTAT?! :DD

Vad för kamera ska du få? :3 (jag vet redan att ja e bäst höhöhö)

2012-04-01 @ 22:49:31
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh undrar vad du ska få xD

2012-04-02 @ 02:34:19
URL: http://adaras.se
Postat av: Ilham (:

KAMERA JAAG ÄR BÄÄÄÄST!!<3

2012-04-02 @ 08:13:46
URL: http://IlhamMohammed.bloggo.nu
Postat av: Bea

Packa med mig i resväskan! :D du ska köpa en kamera yeeeeeyyy (y)

2012-04-02 @ 16:36:19
URL: http://bunniiee.blogg.se/

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback