-

Varför försvinner jag?

Alla undrar nog det, Varför försvinner jag alltid från ingenstans? Det kan komma stunder ibland där jag bara vill försvinna från världen och bara dra täcket över mig och gömma mig från allt. Har inte sovit ett skit under hela lovet, för att det har hänt så jävla mycket grejer, jag vill inte heller säga allt som är alldeles för personligt.

Dagen var helt perfekt under discot vi uppträdde allt gick bra tills jag upptäckte att jag hade blivit av med över 400 kr (Rikskuponger och alla småpengar är inräknade) någon hade tagit mina pengar och jag var och är piss sur.
Ni undrar säkert hur fan tänkte jag med och ta med pengar till en disco? Grejen är att jag inte ens visste att jag hade min plånbok med mig.Jjag visste bara att jag hade plattång, massa kläder och grejer i väskan. Jag förstår inte heller HUR och varför just JAG blev av med mina pengar och inte alla andra? Min väska låg trots allt under en hög av massa andra jackor och väskor, och i rummet kunde bara artister gå in vilket inte var många sen fanns det personer från fritidsgårdars som vaktade också.

Legat och haft ont i magen, hjärtat och huvudet hela natten och mina ögon är helt svullna av alla tårar,
But I'm doin fine, I hope. Jag hatar skriva om sånt som får mig och må dåligt dels för att jag vet att många av mina nära & kära läser min blogg och vill hålla allt för mig själv. Nästa inlägg kommer och göra er glada!



Leave a comment ♥
Postat av: Bea

shit vilken idiot som har tagit dina pengar! hoppas du får tillbaks dom. <3

2012-04-13 @ 15:14:11
URL: http://bunniiee.blogg.se/
Postat av: GD

omfg fan va synd ;0

2012-04-13 @ 15:44:14

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback