-

4 April 2012

Sjukt så fort veckan har gått, Har en liten grej på G... ska de bli en hemlis, eller ska jag avslöja det nu? We'll se about that huh..! Nää men soon soon kommer ni att få veta vad det är. Ni som är jätte nyfikna om vad det är får en liten ledtråd.. Börjar på D, handlar om något jag gör på fritiden och som många av mina kära vänner är med på och något som jag har tjatat på Sanna som fan på ^__^! Ni som läser min blogg kommer få veta vad det är soon, kommer nog och berätta mer om detta under påsklovet eftersom att vi också behöver lite fler personer som kan hjälpa oss! Men har fått i mig lite glass nu och ska fortsätta med min uppsats om Romarriket, sen ska jag försöka hålla bloggen uppdaterad ;).

Har en sån dålig hår period nu, Känner att mitt hår är så äckligt, tråkigt & långt, åhh jaaa jag tycker att mitt korta hår är långt och vill kapa av det! Kanske inte kapa av det direkt men men.... kommer nog och klippa mitt hår själv snart, I WANT A FREAKIN HAIRCUT!!

Leave a comment ♥
Postat av: Ilham (:

D SOM DAAANS?

2012-04-04 @ 20:59:38
URL: http://ilhaammohammed.blogg.se/
Postat av: GD

zja gillar din korta hår ;0

2012-04-05 @ 16:18:38

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback