-

120204

Är hemma nu, har ju varit hemma hos Julia och sovit över så nu är jag tillbaka ^__^ känns skööönt och se min säng igen ♥. Men snart ska jag iväg igen till Bergsjön, Har målat mina naglar vita.... Gissa vad jag ska göra ? ;) Tar en bild på det någon gång :D. Ska käka lite snabbt nu sedan drar jag till Bergsjön :), får se om jag kan blogga när jag är där:P.

Är jätte sugen på något göött just nu :blush:.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

ge mig donöten! skoja. vrf hämta ni aldrig ut mig? var hos min bror hela fkn tiden och ruttnade. kunde nte ens komma på ngt fkn sätt o kontakta er. ville dock varken fråga tony eller vu. men aja :) kunde oxå ha sovt över hos julia om ni sa ngt hehe

2012-02-04 @ 22:17:18

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback