-

Bloggpaus

God morgon folket, Sportlovet är slut nu vilket betyder : TILLBAKA TILL SKOLBÄNKARNA! Men det bästa just nu är att jag har sovmorgon varje måndag ^.^ fast jag är as trött.

Bloggade aldrig igår eftersom jag hade ingen tillgång till dator, men jag kommer inte heller och blogga så bra fram tills jag får min dator tillbaka, Just so you guys knows it ! Vi säger att jag ska ta en bloggpaus fram tills jag får min dator tillbaka, kommer och blogga då och då men tro mig, det kommer inte hända så ofta! HAHA


C'YA!! POOOOSS POSSS OCH ROMPPPPPPAAAAAAAAAAAAAHHHHH  ^_____^!

Leave a comment ♥
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

hoppas du kommer tillbaka snart! :)

2012-02-20 @ 21:54:51
URL: http://adaras.se
Postat av: GD

ååh gud, paus igen u.u

2012-02-20 @ 22:18:20
Postat av: Deniisa

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooo!!!!!

2012-02-23 @ 23:13:46
URL: http://denisa.bloggo.nu

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback