-

Day 3 - How you hope your future will be


Vill verkligen förverkla min dröm sedan jag var liten,
men dröm är en dröm för mig kommer det aldrig och hända. Folk brukar säga att man ska kämpa för sin dröm och aldrig ge upp, men det jag ser hos mig för att kunna uppfylla den drömmen? Fattas mycket kvar :). För personligt för och berätta vad det är för dröm HAHA ganska skämmigt också hehe.

Men just nu försöker jag och inte tänka på framtiden och istället bara leva i nuet,
det var skit jobbigt för mig innan eftersom jag alltid tänkte på framtiden om det där och det där och det där fick ångest hela tiden och det kändes skit jobbigt men jag kunde verligen inte sluta tänka på framtiden, hur kommer det gå för mig? Fortsätta tänka på det jag inte har? skolan? Det var såna frågor som fastnade i min lilla hjärna. Jag försöker nu alltså och leva i nuet Eller rättare sagt tvinga mig själv och leva i nuet, även fast det låter ganska hemskt HAHA :D. Om jag ska fortsätta tänka som jag gjorde innan kommer jag och falla tillbaka till mina gamla dåliga vanor igen, Tänker på alla smarta citat som jag har hört och lärt mig efter alla misstag som jag har gjort.

Nu försöker jag träffa mina vänner så ofta jag kan, jag försöker bli gladare, jag försöker le åt allt som är värt att le för.
Jag tvingar mig helt enkelt att leva i nuet, och se det vackra och fina i vardagen. Försöker fokusera på det jag har istället för att tänka på det jag inte har.

Q : How you hope your future will be? A: We'll see ;)

Leave a comment ♥
Postat av: Anonym

hmm.... så det är därför du hade **** hår :D

2012-02-12 @ 23:29:31
URL: http://meeimei.blogg.se/

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback