-

Life feels so great right now ♥

Kom hem med ett stort leende på läpparna efter träning som var riktigt jobbig men KUL, Men sen så upptäckte jag att ingen var hemma hos mig och jag hade inga nycklar. Fick verkling panik och jag trodde jag skulle få sitta ute hela dan men NEJ, grävde runt i min stora feta väska och hittade nycklarna till slut PUUUSSSS TILL MIN VÄSKA kommer alltid och släpa runt dig nu ♥. Är jätte hungrig just nu hittade inget godis, chips, kakor eller något annat i kylskåpet så jag gjorde snabb nudlar, Yummmy♥♥. Har funderat på detta med Twitter många av mina vänner och så har twitter, ser också riktigt kul med twitter så ska jag skaffa en twitter? eller vad tycker ni? Kommer jag verkligen och kunna sköta både bloggen & twitter? I alla fall ska fortsätta och äta nudlar nu och se serien DREAM HIGH ♥♥ life feels so great right now ♥♥ HAHAHAHA.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

vad e din twitter account?

2012-02-12 @ 19:35:08
Postat av: Ilham (:

JAAAA!

skaffa twitter o följ miig @IlhamMoahmeed!!§

2012-02-12 @ 22:09:18
URL: http://IlhamMohammed.bloggo.nu

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback