-

Twitt Twitt Twitter

Hello! Skit fint väder ute idag, verkar som om våren är påväg HAHA skämtar.... Men idag var det planerad att jag skulle till stan med Karin för att köpa hårfärg, Yes jag ska färga håret igen, Men jag glömde att jag skulle ha dansträning idag så det blev ingen stan idag :(. Det räckte inte med det jag glömde också att jag skulle gå och handla med My & Monica inför alla hjärtansdag så jag fick lite panik. Men nu är det löst :D. Först går jag då och handlar med M&M senare får jag rusa till dansträningen :). Åhhhh just det... HIHI jag har skaffat twitter så ni som vll kan följa mig där också ^__^ , står också vilken hårfärg jag kommer ha, så ni som vill veta så är det bara och kika in min twitter ;) ----> KLICKA HÄR !

Äter lite glass snabbt nu, Possposs ROOOMPPAAAHH ^__^ ♥.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

länken funkar nte i min mobil, säg ba va du heter..

2012-02-14 @ 10:45:42

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback