-

WHY I LOVE BIG BAGGY SHiRTS

Vaknade skit tidigt idag av någon konstig anledning... men i alla fall idag har jag ingenting planerat, tänker åka antingen till Gårdsten eller Bergsjön eftersom det är så himla fint väder ♥, Tro mig det kommer snöa igen imorgon. Men när jag kommer till Gårdsten så är det aldrig någon som vill ut -.- så antingen blir det Bergsjön eller så åker jag till stan och köper hårfärg. Fick låna min systers dator idag så uppdatering på hög nivå kommer det vara :thumbup:.

Som ni kanske ser har jag ändrat lite i menyn
, har gjort en liten "beskrivning" vet inte hur jag ska förklara haha... men jag kommer finslipa den snart, tog bara någon bild som fanns i min systers dator.

Folk frågar alltid mig varför jag alltid köper stora tröjor..... well här ↓↓↓↓↓ har ni svaret ^.^

I LOVE BIG, BAGGY SHIRTS♥

Leave a comment ♥
Postat av: Deniisa

HAHAHAHAHAHA bilden är så sann !!

2012-02-17 @ 17:43:08
URL: http://denisa.bloggo.nu
Postat av: GD

AHAHAHAHHA trodde det stod "why i love bigbang shirt" XD Men bilden är sann :P

2012-02-17 @ 22:45:28

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback