-

School tomorrow

Good morning meatballs! Sååå nu äntligen har min morbror kommit och tagit min dator och vi får hoppas på att jag kommer få tillbaks den snart.

I alla fall, idag ska jag gå på dansträningen som vanligt fast vi kommer och börja med att gå på någon kurs om någonting... HAHA jag vet faktiskt inte vad det är men, det är viktigt vet ja! Sen blir det hård träning som vanligt för nu är det bara 27 DAGAR KVAR TILLS JUST MOVE IT TÄVLINGEN. Ni tänker säkert 27 dagar? det är ju jätte mycket kvar, men nej.  Det är jätte mycket som måste fixas innnan det, som kläder, musiken, platser m.m. Allt är nästan klart hos oss men just nu är det bara danserna som måste tränas, så det ser rent ut, You guys understand?

Yeah, sportlovet är slut, tillbaks till skolbänkarna!


Leave a comment ♥
Postat av: GD

YAAAY SCHOOOL! suicide..

2012-02-19 @ 19:11:45

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback