-

How To Protect Yourself !


Kom hem väldigigt sent igår så jag hade inte lust och blogga,
Men jag hade inget vettigt och berätta om ändå :P ELLER JAG HAR VISST NÅGOT OCH BERÄTTA OM! Ni alla har väl hört om en flickan i 10-års åldern som blev knivskuren ? Jag & Ilham är i alla fall skit rädda eftersom att polisen har inte hittat gärningsmannen än och Hjällbo ligger VÄÄÄLDIGGT nära oss. Så vi bestämde oss för att ha något i väskan om någon skulle attackerar oss, eftersom att vi brukar gå väldigt tidigt till skolan och då är det ganska mörkt ute. SKRATTA men jag har alltid haft en hårspray i väskan hehe

Dagen innan diskuterade vi (Jag & Ilham) om vad vi skulle ta med oss för att skydda oss själva, Sedan på morgonen kom hon hem till mig som vanligt väldigt tidigt och det var ganska mörkt ute. OCH JAG VISSTE ATT NÅGONTING VAR FEL eftersom att hennes väska var ovanligt stor..... Gissa vad hon visade mig när jag frågade vad hon hade i väskan ?!

Hon hade en STOOOOOR kavel, ni vet sånt man använder när man ska platta till degar, en sax som såg ut som en jävla kniv och sist men inte minst EN STOOOOOR hårspray för affrohår. HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAH EN RIKTIG MORGONKICK VAR DET FÖR JAG KUNDE VERKLIGEN INTE SLUTA SKRATTA !! && JAG VET vi överdriver lite, men vem vet vad som kommer och hända?

Som ni kanske märkte hade detta ingenting med rubriken och göra HAHA
, men det kanske är ett ganska bra tips och ha en kavel i väskan?

Leave a comment ♥
Postat av: Bea

HAHAHAHAHA köp pepparsprej :D

2012-02-08 @ 18:22:42
URL: http://bunniiee.blogg.se/
Postat av: Ilham (:

HAHAAHAHAHAHAHA!!

2012-02-08 @ 19:14:14
URL: http://IlhamMohammed.bloggo.nu
Postat av: GD

GAHAHHAAHHAHAHAHAAHHAA LIIIKE A BOSS XDD

2012-02-08 @ 19:19:50

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback