-

Day 1 - Where you'd like to be in 10 years


Hmm.. lite svårt att säga vart jag kommer befinna mig i om tio år.
Vad jag TROR just nu, är att jag lär ha flyttat till ett annat land tillsammans med någon/några jag känner mycket eller tillsammans med min pojkvän/sambo/man (Man vet aldrig om 10 år right?) eller med mitt/mina barn HAHA SOM SAGT MAN VET ALDRIG VAD SOM HÄNDER.

Vilka länder jag vill bosätta mig i? Jo asien, typ Korea, Hong Kong, Japan HAHA min dröm är faktiskt och flytta till HongKong eftersom det finns så gooood mat där :love: och livet där borta verkar helt härligt faktiskt HAHAHA. Jag har aldrig varit i någon utav de länderna jag nämnde nyss förutom HongKong men det var ganska länge sen. Vem vet, någon gång i framtiden kommer jag kanske besöka länderna, & när jag väl besökt de länderna kanske de är de sista länderna jag skulle kunna tänka mig bosätta i, vilket HongKong verkar vara det HAHAHAHAHAHA.

Leave a comment ♥
Postat av: hanna hellbom

WOOOOOOPS!

Jag har hittat sidan där man kan tjäna pengar utan att de drar skatt :D

Själv ska jag få 4710kr om 3 dagar eftersom pengarna skickas den 31a till ens bankkonto.

Ingen annan har skrivit om detta och du kan ju ana varför?

2012-01-29 @ 01:12:11
URL: http://hannahellboom.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej! Tänkte tipsa om min nya tävling där du kan vinna 3 valfria mobilskal:

http://adaras.se/2012/january/vinn-3st-valfria-mobilskal-fran-supplyse.html#comment



Hoppas du vill vara med :D

Kram

2012-01-29 @ 02:21:39
URL: http://adaras.se

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback