-

Den 21 Januari 2012

Har just varit ute med Ilham, Ayah & Denisa :D. Jag & Ilham skulle åka till WILLYS och handla men det var inga bussar som gick så vi var tvunga och promenera upp...... men sen träffade vi Ayah & Denisa av en slump påvägen upp till WILLYS,  vi gick tillsammans upp och köpte lite grejer och eftersom det var snö ute började vi såklart kasta snöbollar på varandra, && jag fick en stor snöboll på ansiiktet :thumbdown:. Skulle egentligen åka till Bergsjön idag men det är snöstorm ute och det finns inga bussar, så jag kommer nog & stanna hemma idag :tired:. Tog en massa bilder förut men alla bilder blev suddiga..................


Leave a comment ♥
Postat av: GD

bästa ursäkten ever eller? vadå inga bussar -.-" finns visst :3

2012-01-22 @ 10:32:30
Postat av: Suzy

sv GD : Aa det fanns inga bussar som åkte och det är ingen ursäkt för min kompis fick stanna i Lövgärdet 2 timmar för att inga bussar åkte och en annan var tvungen och gå från Rannebergen till Lövgärdet :).

2012-01-22 @ 11:02:38
URL: http://suzyys.blogg.se/

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback