-

At the dentist

Vaknade och fick världens "greateast freak out" moment, trodde att jag hade kommit försent till tandläkaren HAHA skulle få mina tandställningar idag och jag var tvungen och klä på mig fort som fan för & inte komma försent. Men sedan kom jag på att jag skulle gå 10:00 men jag vaknade freakin' klockan 7 på morgonen, bajs bajs bajs bajs.

Hur gick det hos tandläkaren då? Joo bajs bajs bajs bajs, nää skojar men fan kom väääldigt tidigt och fick vänta ganska länge. Efter att ha väntat i 1 timme så trodde jag ju att det var jag som stod på tur, men nej jag fick vänta en kvart till tills jag fick gå in. Först frågade dem en massa frågor om min hälsa och sånt sedan frågade tandläkaren mig om jag vet varför jag är här.... inte så intressant men jag berättade att min käke var för liten och alla mina tänder får inte plats och skit. Jag trodde att jag skulle få tandställningar idag men neeeeej så blev det inte, dem gjorde istället en modell av mina tänder kändes ju jätte skönt. Tack vare min lilla käke så tog det aslång tid och hitta en "mall" som passade mina tänder men till sist så fixade dem det ^__^. SÅÅÅ NUU HAR JAG EN MODELL AV MINA TÄNDER :D, nästa gång jag ska dit igen då kommer dem och ta röntgen bilder på mina tänder och stå och fota.... istället för Top Model Sverige blir det Tand Modell Sverige. Får nog vänta ett tag tills jag får mina tandställningar bajs bajs bajs bajs.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

AHAHAHAHHAHAAHAAHAH SÅ SYYYND XD

2012-03-20 @ 08:37:29
Postat av: Deniisa

AHAHHAHAHAHAHAHHAHAH såå söööt , sonja har en liten käke HAHHAHA fan va söt <3

2012-03-20 @ 15:34:38
URL: http://denisa.bloggo.nu

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback