-

Day 5 - Somewhere you'd like to move or visit


Bilderna är tagna från google.com

Har redan berättat om vilka länder jag vill bosätta mig i,
Men de ställen jag gärna vill besöka är *TRUMVIRVEL* SYDKOREA & JAPAN! Just nu men annars brukar jag tänka på 1000 länder som jag vill besöka, tog de 2 länderna för att det var det första jag tänkte på.

Finns massor av anledningar varför jag just tog de länderna men jag är för trött för orkar inte berätta hehe.

Leave a comment ♥
Postat av: Amandah

Hej. :) Kikade in på din blogg lite random. :D Riktigt fin blogg du har. :D



Har precis börjat blogga igen efter en liten paus och skulle nu vilja få lite "tips" och inspiration till saker att blogga om. Har en hel del som jag vill skriva om, men skulle behöva lite utomstående ögons tips också. :D Skulle bli glad om du skulle vilja hjälpa till att påverka min blogg till det bättre.



Kramar Amandah

2012-03-29 @ 02:34:31
URL: http://exeggutor.se
Postat av: GD

Du borde tat bild på namsam och tokyo tower.. XD

2012-03-29 @ 11:25:15

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback