-

Stress

Har haft fullt upp de senaste dagarna så jag har inte och hunnit och blogga, vill inte vara jobbig men detta kommer och ändras haha! Imorgon är det den stora dagen då dansgruppen ska tävla för första gången men tyvärr så är lyckan inte med oss, vi är tvugna och hoppa av från tävlingen.

Har verkligen sett fram emot denna dagen har till och med stressat ihjäl mig på grund av det, skolan och sånt ni vet :P. Men det blir inget denna gången, EN BRA NYHET ÄR ATT YOUTUBE KANALEN BLIR UPPDATERAD ISTÄLLET... Har typ 10000 videoklipp som jag skulle lägga upp fast p.g.a tävlingen fick jag vänta med det.

Fick en fet kick alldeles nyss... JAG BLIR SÅ GLAD NÄR MÅNGA KOMMENTERAR :D håller på och får tillbaks blogglusten för det haha ♥.


Jag vet var du bor ;).

Leave a comment ♥
Postat av: GD

HAHAHAHAH vi båda vet sanningen om vem det är som har kommenterat ;)))

2012-03-17 @ 13:50:18

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback