-

Day with Denisa|Thursday March 18th


Lite bilder från dagen då jag var hemma hos Denisa. Berättar lite om den dagen då, Först gick jag hem för och lämna min tunga väska och hämta kameran sedan stack jag hem till Denisa. Hon bjöd på mat tror det heter något.... aa hon bjöd på mat i alla fall.

Vi läste bloggar, spelade WII, snackade & bakade, riktigt kul var det ♥! OCH bilderna som ni ser med dem flygande köttbullarna eller rättare sagt degarna XD, först så var det Denisa som började med och slänga degarna på plåten för att jag skulle rulla dem. Sen tyckte vi att det skulle och vara kul och ta kort medans vi kastade så vi tog en bit deg som vi redan hade tappat på golvet.... och slängde den upp i luften. Vi failade en massa gånger eftersom att antingen så var det jag som tog kort för tidigt eller Denisa som kastade för sent så vi bytte platser och jag skulle kasta, Gissa vad som hände när jag skulle kasta? Denisa sa - KASSTAAA!! och jag slängde upp den på taket så den fastnade där -_-'.  RIKTIGT FAAIL men vi kunde inte sluta skratta XD.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

HAHAHAHAHAHAHAHAH ÖÖÖÖH, typisk dig att faila XD

2012-03-18 @ 18:55:24
Postat av: Deniisa

AHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHH för bäst var vi ! xD

2012-03-18 @ 20:18:16
URL: http://denisa.bloggo.nu

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback