-

Ce-Celebration

Hello ma sunshines! Jag lever! Hade det rätt "mysigt" igår, var ute med Bea & Karin efter det stack jag hem till Julia och tvingade henne rita Angry Birds familjen :D. Men sen ångrade jag mig , sa till henne och rita Hello Kittys vänner istället :D. Bilden blev skit fin men hon ritade bara 2 av dem -.-, så nästa gång får hon rita alla.

Idag kommer Karin & Bea hem till mig vi ska fira våffeldagen tillsammans.... fast det är imorgon..... vi ska baka och annat roligt. Kommer såklart en massa bilder med! Nu ska jag fortsätta med städandet innan dem kommer.



OH YES hon var tvungen och rita alla, dock ritade hon bara Keroppi och Pandapple...

Leave a comment ♥
Postat av: GD

Hade en awesome failat dag med Petiten HAHAHA XD

2012-03-24 @ 21:41:10

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback