-

Tired

Sov jävligt bra idag, sov ända fram till 1. Har fått vakna upp så jävla tidigt p.g.a skolan och massa folk som ringer med dolt nummer mitt på natten.

Just det igår fick bloggen vara lite ouppdaterad för att jag var med Bea & Karin hela dan, Vi hade det jätte roligt bilder kommer senare när Bea har skickat dem till mig! tog inte kort själv för att kameran dog den dagen.... I alla fall idag ska jag hjälpa mamma med och färga håret. Senare får vi se hur dagen blir för mig :D.... omg har helt och hållet glömt bort 10 Days Challenge... VI KÖR DET IGEN ^__^!

Bild på petiten som vi gjorde igår, Och bilden är tjuvad från Bea :D.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

HAHAHAHAH, kommer du ihåg när jag tappade spritsen i smeten sen det kom smet på dig. HAHAHAHAHHA X'D

2012-03-25 @ 20:25:13

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback