-

On my way out


Skönt med studiedag idag,
det är ju så jävligt fint väder ute sen ska vi inte glömma att det är varmt också. Snart är det dags och ta fram alla färgglada kläder, shorts, klänningar & sånt ni vet allt somrigt!
Håller på med en klänning i slöjden och den kommer såklart och användas! om den inte blir fail..... Det var i alla fall sjukt länge sen jag hade någon klänning eller kjol på mig, Har bestämt mig nu att jag ska ha mycket kjol & klänning denna sommar - GIRLY I KNOW.

Ska bara sätta upp håret i en boll sedan sticker jag ut och hänger med tjejerna... Om jag träffar dem.... Aja annars drar jag upp till Gårdsten, ses!

Leave a comment ♥
Postat av: Chayenne även kallad Polemamma. En av Sveriges skönaste unga mamma bloggar!

Hoppas att du haft en bra dag :)

2012-03-27 @ 21:21:51
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: GD

SKÖÖÖÖÖÖN O SOOOOFT DAAAG

2012-03-28 @ 12:42:18

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback