-

300 Ways to shit on a human

En bra och rolig dag ute vare ja! Som sagt gick jag ut till det fina vädret igår, kändes sköööönt och andas in lite frisk luft. Gick ut helt lonely först men sen träffade jag på Denisa & Amanda vi gick och promenerade runt och tog en massa roliga bilder.
Sen ska vi inte glömma en asrolig sak som hände igår HAHAHA, Vi var påväg och promenera ner, plötsligt började Amanda och stanna upp & sa "Har jag något på huvudet?" då började jag & Denisa garva ihjäl oss och svarade "Du har fågelbajs... HAHAHAHHA" Fyfan, men vi följde med henne hem för att hon skulle tvätta håret, jätte synd om henne var det faktiskt... hon var tvungen och åka buss med fågelskit på huvudet HAHAHAH ♥.
& Idag har jag varit i skolan som vanligt, var astrött bara för att jag fick ett telefonsamtal från Denisa igår och vi snackade hela kvällen. Går och letar efter käk nu är jätte hungrig >_<.
Bjuder på en bild från igår... att vi ens hade lust & ta kort efter det xD, fler bilder kommer senare :D.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

AHHAHAAHAHAH FAN VA SYND XD

2012-03-28 @ 19:47:47
Postat av: Deniisa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAH tvär feeeta e vi jue ! <3

2012-03-28 @ 22:50:54
URL: http://denisa.bloggo.nu

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback