-

But It Would Be Nothing Without A Woman Or A girl

Varför får jag så många besökare när jag inte bloggar?! I alla fall jag har haft dansträning idag som vanligt, vi börjar träna lite mer hårdare nu eftersom att tävlingen börjar närma sig. Men det gick ju göö bra idag...... Alla var helt slöa idag ingen orkade dansa ingen gav allt det kändes som om att alla har gett upp. Inte för att skryta men jag har börjat och bli bättre HAHA tar i alla fall i hela tiden, MEN MEN IMORGON KOMMER JASMINA (dansläraren) OCH DÖDA OSS FÖR ATT INGEN TOG I IDAG så vi får hoppas på att jag kommer och överleva. Äntligen har vi fått våra kläder som vi ska uppträda med I LOVE THEM, Nu fattas det bara tröjor kläderna får ni se snart ;).
Här får ni en.... teaser låt? HAHAH i alla fall detta är en av låtarna som vi kommer och dansa till, vill ni veta hur hela uppträdandet blir? Well well, det får ni veta dagen efter uppträdandet ^__^.  ↓↓

Leave a comment ♥
Postat av: GD

HAHAHA wtf e de för låt o_O

2012-03-04 @ 14:08:19
Postat av: zaida

nice lååt!

2012-03-07 @ 12:45:55
URL: http://zaida.devote.se/

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback