-

If you're sexy and you know it, put your hands up in the air.


Har så mycket och göra nu! Det första är och göra klart min berättelse som ska lämnas in imorgon, presentation, Engelska, Göra klart tankekartan till SO:n - ALMOST DONE! Har tänkt massor nu, kommer och kännas skönt när det är helg........ NEEEJ faktiskt inte för att vi ska uppträda i Allégården cuz it's INTERNATIONELLA KVINNODAGEN :D - Who run the world ? GIRLS!
Så ni som råkar på något sätt vara i Göteborg eller ni som redan bor i Göteborg kan komma och se på uppträdandet. Det kommer och vara många uppträdanden, Workshops & mycket mera! Kom och häng, lyssna på musik, ät en bit mat och testa något nytt i en rolig workshop! Kom själv eller ta med en kompis alla mellan 13-20 år är välkommen. Inträde, mat underhållning allt är gratis! Ni kan också söka på det växande programmet i facebook :*Firande!* Internationella Kvinnodagen 2012.
LÖRDAGEN 10 MARS KL 13-17 I ALLÉGÅRDEN, SÖDRA ALLÉGATAN 4.
Det roliga är att vår allra första uppträdande (med gruppen) var i kvinnodagen, Så det kommer bli roligt och se hur mycket vi har förändrats sen dess, OCH JAG KOMMER SÅKLART OCH LÄGGA UPP VIDEON I BLOGGEN!
:thumbup: min dator är fixad, YEEESS så snart kommer jag och bomba med en massa inlägg! :thumbdown: det är en CD kvar som fattas så jag måste hitta CD:n innan datorn verkligen är klar.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

Hmmm... vart ligger det ? :P

LETA EFTER CD:N DÅ :@

2012-03-08 @ 20:55:44

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback