-

Kladdkaka & Flädersaft


Slutade lite sent idag för att jag hade en träning med Ayah, Denisa & Sanna. Vi ska uppträda på skolavslutningen so thats guueeewwwddd en liten grej som inte är lika nice är att jag och Sanna kanske inte kan uppträda som Double EzzeZ, men vi får se hur det blir!
Innan träningen drog jag och Denisa till WILLYS för och köpa kladdkaka & flädersaft, Sjukt gott var det fast vi var tvugna och äta som grisar bara för att kladdkakan var från frysen och var stenhård. Sen så åt vi det utanför skolan också så ni kan nog förstå hur många nya "bästisar" vi fick ^^-

Dagen kommer och bestå av plugg och fotografering hehe, jaa jag ska fota idag och bilderna kommer kanske inte och komma upp i bloggen, men vi får se :).

Leave a comment ♥
Postat av: Denisa

AHLAA OSS !! <3

2012-05-30 @ 21:47:55
URL: http://niisas.blogg.se/
Postat av: GD

HAHAHA såna luffare :D

2012-05-31 @ 12:25:52

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback