-

Ny Vecka, Nya Tag.

Bloggen håller på och återhämtar sig okay? Har snackat med 2 "smarta" personer på en och samma dag haha, ville bara säga att jag hart lärt mig lite grejer från de, då får vi hoppas på en förändring! Snabbt som fan måste det vara, som Binto sa man lever bara grundskolan en gång då får man passa på ojaaaa.... haha skitsamma.

Men jag vet nu att jag inte kan hålla löften...
är typ helt klart med mina små Puppies design men jag har inte orkat och fixa deras header, SORRY jag lovar att de kommer och bli klara under denna veckan! 

Bjuder på en bild med en söt liten vovve :D!

Leave a comment ♥
Postat av: binto

dafuqqqq jag har aldrig gått ut ju när sa jag det o.o...............................................................



----------------------------

du får kämpa på duuuuuu!!!!!!!

2012-05-28 @ 17:55:26
Postat av: GD

haha du håller verkligen inte löften :P

wtf ska du gö en design med hundar? O__O

2012-05-28 @ 18:44:09

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback