-

Vagel


Hello. Vaknade på morgonen idag med ett stort leende på läpparna, tills jag insåg att jag hade fått vagel.... F*********N hade ett stort NO prov idag och jag missade det, bajs bajs bajs.

Märkte faktiskt det dagen innan när jag skulle tvätta ansiktet fast jag trodde att det skulle gå över, men nej jag trodde fel, haha jag såg ut som en kines på morgonen ( åhh juste jag är en HAHA! ), bajs bajs bajs.
Jag hade ändå ingenting och göra idag så jag trodde att jag kunde fortsätta med min "Photoshoot" som jag hade igår fast jag kunde inte ens öppna ögonen -.-. Det gjorde såååå jäkla ont, bajs på det också.
Känner fortfarande att det gör ont men det har gått över lite. Hoppas att vageln går bort snart för jag orkar inte mer, Vill skära bort den... JAG SKOJAR. Ska resa till Bokenäs imorgon så vi får hoppaspå att det går över annars bajs bajs bajs bajs.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

naaw så shynd XD

2012-06-01 @ 13:37:12

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback