-

Been dead for a while

Been dead for quite a while............................
Men det är över nu har fått blogglusten tillbaka hehe, bra vaa? Sa ju som sagt en vekca innan påsklovet att jag kommer och börja blogga bra igen, men min ursäkt är att mycket grejer som är lite personliga och som jag vill hålla för mig själv. But it's over and i'm fine!

Kommer och vara på prao hela denna veckan börjar 9 och slutar 2
skiiit soft dessutom tar det inte ens 2 minuter och gå hem HAHAH YAAAY. Alla mina kläder som jag fick av Sara ligger helt utpsridda på sängen - OCH NI TÄNKER SÄKERT: HUR FAN SOVER DU MÄNNISKA? Super enkelt, ligger och korvar på alla kläder.. HAHAAHA neee jag skojar. Jag lyckades med och slänga in alla kläder i garderoben och inom en snar framtid kommer garderoben och explodera!

Leave a comment ♥
Postat av: GD

VAR ÄR DITT HÅR KVINNA!? :P

Kvinnan... Jag tror redan din garderob har exploderat.. XD

2012-04-16 @ 19:23:23

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback