-

21 April 2012


Bjuder på en random bild som min bror tog...

Så igår kom min bror och hans wife hem till oss, de kom inte tomhänta utan med en hel säck full med NYA kläder, jag fick också nyckelfodraler och en massa andra grejer som mina syskon fick ta. I alla fall vi spenderade kvällen med & se på filmen White Chicks... GAMLA MINNEN jag kommer fortfarnde ihåg hur mycket jag garvade åt denna när jag var yngre.

Det är lördag idag wich means PARTY AND PARTY... nejmen jag skojar... Dagen kommer och spenderas såhär istället - Ilham kommer och plinga på mig, sedan sticker vi till stan med Ayah och de sedan drar vi till Lydias, tror jag och käkar buffé :D. Efter det kommer jag nog och sticka till Bergsjön, Ha en bra dag allihopa!

Leave a comment ♥
Postat av: GD

Fin bild din bror tog o_O

AHAHA, du får fan, asmkt kläder ju :0

Euw, Lydias, XD

2012-04-21 @ 14:19:44

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback