-

Day 2 - Write 30 interesting facts about yourself

♥ Min första blogg gjorde jag i slutet av 2007 ungefär men jag började blogga på riktigt i början av 2008.
♥ Jag gråter suuuper lätt när det gäller sorgliga filmer HAHA!
♥ Jag var skitduktig på matte innan, men tappade de i 6:an
♥ Jag har färgat håret blont utan att mina föräldrar visste om det
♥ Älskar och planera fester & överraska folk!
♥ Haft piercing i underläppen i 3 dagar sedan drog jag ut "ringen" för att mina föräldrar inte skulle märka
♥ Älskar sjunga karaoke! Även fast andra inte uppskattar det....
♥ Jag har olika personligheter HAHA, alltså när jag är med mina vänner i skolan är jag tyst, lugn och snäll men när jag är med mina andra vänner som jag brukar vara med i fritiden är jag hel crazy!
♥ Spelade piano förut men jag slutade för att läraren tuggade på tuggummi vilket gjorde att jag inte kunde koncentrera mig så jag slutade :rolleyes:.... aa jag ångrar mig.
♥ Har halkat framför hela skolan CHINESE STYLE, då menar jag att jag gjorde NÄSTAN spagat, JAG TRODDE JAG SKULLE DÖÖÖÖÖÖÖ
♥ Vill ta fler hål i öronen men är alldeles för rädd att det ska göra ont :rolleyes:
♥ Jag är väldigt klumpig
♥ Jag vågar inte vara mig själv i skolan men jag går loss när jag är med vänner på fritiden HAHAHAHA
♥ ÄLSKAR OCH ÄTA MAAT (tjockis jag vet) MAT FRÅN OLIKA LÄNDER ÄR MIN FAVORIT ♥
♥ ÄLSKAR ASIATISKT MAT, DET GÅR INTE OCH FÖRKLARA HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DET :D
♥ Hatar romantiska & sorgliga filmer eftersom jag alltid stor bölar efter....... NEJJ FAN JAG ÄLSKAR ROMANTISKA & SORGLIGA FILMER!
♥ Har svårt och lite på folk
♥ Jag kan prata flytande Kantonesiska men suger dock på och skriva tecken.....
♥ Jag älskar och äta sallad, kycklingsallad, pizzasallad (hehe) m.m.
♥ Folk som inte känner mig så bra tror att jag är blyg fast egentligen.... aa ni vet vad
♥ Jag har en rosa kamera, rosa UGG's , rosa mobil, rosa mössa och rosa vantar JAG ÄLSKAR FÄRGEN ROSA HELT ENKELT !
♥ Det tog mig ungefär 2 dagar och skriva detta HAHAHAHAHAHAHHAHAHA
♥ Jag älskar och få folk skratta ^___^
♥ Ibland älskar jag bara och skrika när folk pratar med mig
♥ Jag vet inte vad jag ska skriva mer..........
♥ Jag har alltid velat bli sångerska hihi :D
♥ ÄGER INTE EN ENDA JÄVLA KEPS, men jag vill såååå gärna äga en TT___TT
♥ Älskar och göra smileysar som ni märker.....
♥ Det tog en jävla lång tid för mig och skriva detta
♥ Det räcker nu jag kommer inte på något HAHAHAHAHAHHAHA.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

du glömde säga att du skämmer ut dig typ 24/7 ;3

2012-02-03 @ 23:41:23
Postat av: Deniisa

AHAHHAAHAHAH nu vet jag vrf du skriker alltid när jag pratar din chines <3 O DU E INTE BLYG I SKOLAAN !!

2012-02-04 @ 11:02:33
URL: http://denisa.bloggo.nu
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Tänk på det, angående hålen i öronen, att det gör ju bara ont i mindre än en sekund! Sedan har du hålen livet ut om du vill. Det är värt det :D



sv: aah, okej :D Hur är det idag då.?

2012-02-04 @ 11:54:50
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Ja det är superroligt, jag har över 10 stycken :D

2012-02-04 @ 15:59:46
URL: http://lorissalovebomb.se

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback