-

Never give up, Never

Kokades upp alldeles nyss HAHAHAHHA, men nu, svalnat och är helt fine. Skulle egentligen åka till Bergsjön idag men under halva "resan" med familjen började alla skrika - PAPPA VAR FAN ÄR DU PÅVÄG?!! och då upptäckte vi att han var påväg till Gårdsten och inte till Bergsjön så hela familjen gick ifrån bilen, och nu sitter jag hemma vid datorn och ruttnar.  Köpte inte heller min hårfärg idag får bli en annan gång eller så väntar jag med färgningen och låter mitt hår leva.



Så hårfärgen får vänta..... VEM FÖLJER MED TILL STAN PÅ JAKT EFTER VÄRLDENS SNYGGASTE KEPS?!

Leave a comment ♥
Postat av: Bea

såna kepsar är jätte dyra >_> eller iaf om du ska ha märke , de som inte har märke är inte lika fina men aaaa ^^ good luck

2012-02-17 @ 22:32:04
URL: http://bunniiee.blogg.se/
Postat av: GD

jag vill oxå ha en fkn keps... u.u

2012-02-17 @ 23:28:22

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback