-

2012-01-12

Hello! Då har man varit hemma och städat garderoben (fortfarande inte klar med det) men eftersom det är CHINESE NEW YEAR SOON måste man städa runt huset för att få bort det "onda", hur ska man förklara? typ allt skit som hände förra året så städar man bort det HAHA. Är dålig på att förklara men men man ska iaf städa innan nyåret och jag börjar med garderoben hehe :P.
&& någonstans innan jag städade gick jag och köpte frimärken, Är jag verkligen den enda människan som blir glad av att köpa frimärken?! ( är töntig jag vet HAHA :D ) HAHAHAHA lättroad är jag........ Förstod inte heller varför jag blev så glad :rolleyes:.


Tog två snabba fula bilder för att liva upp inlägget......

Leave a comment ♥
Postat av: Anonym

AHHAHAHA Jag blir oxå glad när jag köper de.. hel mobbat X'D

2012-01-14 @ 02:10:13

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback