-

School & Things


Fastän ni suger på ge feedback
, så ville jag bara visa att jag lever hihi. Frågan är bara om jag ens kommer att överleva dagen idag..... Har lovat mig själv och börja plugga mer så från och med idag kommer jag vara ganska upptagen MEN SÅKLART kommer jag och uppdatera mer ^__^! Om ni undrar varför jag har lovat en sån sak är det för att efter att jag har sett mitt matteprov har jag bestämt mig och börja plugga, jag fick inte ett dåligt resultat, jag låg på medel men jag är inte nöjd eftersom jag har alltid legat på medelnivån. Vill verkligen inte ligga på medelnivån mer, jag vill satsa på höga betyg och bli mycket bättre! :) Måste verkligen erkänna en sak HAHA förut brydde jag mig faktiskt inte så mycket om skolan, även om jag pluggade till proven och sånt så brydde jag mig inte om resultatet. Förut tänkte jag bara "det blir som det blir, vad kan jag göra åt det?" om jag fick ett G ( Till exempel) då är det ett G finns inget som jag kunde göra åt. Jag låg ändå alltid på medel, Ni kan säga vad ni vill men jag täntke faktiskt så :P men nu är det VERKLIGEN skillnad för nu tänker jag så "Dålig betyg = dålig framtid, dålig framtid = inga pengar, inga pengar = ingen resa till sydkorea, ingen resa till sydkorea = inte kunna träffa BigBang och de innan jag dör detta" HAHAHAHAHA tänker faktiskt så nu :rolleyes: (såkklart vill jag resa till mer länder hehe).
Okej jag skojade med er inlägget blev inte alls så kort HAHAHA men ni läste ända till slutet ändå ;) hehe. 

Leave a comment ♥
Postat av: Bea

HAHAHAH vad ska vi kommentera när du knappast uppdaterar? -_- men :OOOO om du får G och inte bryr dig... ncncncncnc... jag undrar faktiskt hur många gånger du har lovat oss att uppdatera mer och att ha nya bilder....? ^__-

2012-01-17 @ 20:25:15
URL: http://bunniiee.blogg.se/
Postat av: GD

HAHAHAHA fan va jävlig xD

jag tänkte också så innan. och jag har fortfarande inte ändrats jag har bara börjat plugga mer xD

2012-01-17 @ 20:35:51
Postat av: T-BONE

K?

2012-01-19 @ 18:38:25

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback