-

BLOGGPAUS!

Verkar som att mitt inlägg om bloggpauset inte har publicerats än hehe. Men som sagt så ska jag ha bloggpaus, har inte lust och blogga, det känns lika bra och ta bloggpaus då så ni slipper slösa 5 sekunder av era liv för och kolla in min tråkiga blogg :P. 
Checka gärna in min blogg igen den 25 Juli, Ni kommer och få se en hel ny och fräsch blogg! Kommer också och uppdatera lite i både Twitter @Surisuzy & Instagram @Surisuzy <---- KLICKA GÄRNA hihi. Har också tumblr som sagt men det är en blogg om mina tankar och känslor så den håller jag lite privat :) (Det jag menar... SLUTA BOMBA MIG I FACEBOOK OM ATT NI VILL LÄSA MIN TUMBLR! till mina kära vänner♥). ANNARS C'YA AGAIN DEN 25 JULI!

Leave a comment ♥
Postat av: GD

mmh, bra emd lite pauser ibland :D ska man säga "OMG OMG OMG JAG LÄNGTAR TILLS SONJAS COMEBACK I BLOGGEN" HAHAHAHA som vi gör med alla kpopgrupper.. XD

Svar: HAHAHAHAHAHAHAH JAAA EXAKT MIN COMEBACK ÄR SNART JUUEEEE DU MÅSTE BLI MIN STÖRSTA FAN!
Sony Nhan

2012-07-10 @ 19:04:34
URL: http://https://twitter.com/#!/AznKeii

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback