-

Fuck it, it's enough now.

Tumblr_lzmd5ywlrn1qgymouo1_500_large

Fan jag orkar inte. Här bjuder jag på ännu en depp-inlägg om hur hård mitt liv är, jag förstår inte längre vilka som egentligen är mina vänner. Ingen märker eller ser när jag är ledsen (inget om det egentligen för att det är meningen att ingen ska märka) Ingen märkte mig när jag satte mig där ensam i bussen och undrar var alla mina vänner har tagit vägen, ingen märkte när jag satt där och grät, ingen. Allting är så fucked up nu varför kan människor inte bara säga som det är ? istället så lider andra av att de har blivit helt förändrade. Jag orkar inte med detta mer, jag hatar min skola, jag hatar mina vänner, jag hatar allt jag har. Jag är helt besviken, besviken över allt, besviken över att det bara var några få som märkte mig när jag satt där och en tåre föll ner. Men nu ska jag inte skylla på andra, jag är mest besviken över mig själv. Och de se har försökt och hjälpt mig är säkert jätte besvikna över mig. Allting började förändras och det började så bra. Men till sist så var det JAG som inte orkade och la av, jag gav upp helt enkelt. Mina ord räcker inte ens till och beskriva hur besviken jag är, de som jag trodde var min närmaste var inte så som jag trodde. Helt plötsligt börjar alla vända blicken ALLA. Jag trodde att jag kunde prata om allt med dig eller rättare sagt er. Tydligen så hade jag fel, Jag orkar inte längre glömma allt och låtsas som om att det aldrig hade hänt och bli glad igen. Jag orkar inte längre med och vara offret som vissa säger, jag orkar inte ta emot mer. Jag tänker stängas av från världen nu, jag orkar inte se allt med mina ögon mer, jag orkar inte se folk kolla så mot mig och jag orkar inte med att folk pratar så om mig, Från och med nu stängs jag av.

Leave a comment ♥
Postat av: Bea

Sonja, finns om du vill prata? :( Jag finns alltid, 24/7 ♥

2012-06-05 @ 22:36:58
URL: http://bunniiee.blogg.se/
Postat av: GD

aaw sonny :/ du kanske nte vill prata med mig om det, men om du vill så lyssnar ja :) ♥

2012-06-06 @ 12:10:11
URL: http://https://twitter.com/#!/AznKeii
Postat av: Deniisa

SONJA jag måste träffa dig , messa när du ser detta ! Finns för dig <3

Men jag måste ändå snacka med dig om allt o alla <3

2012-06-06 @ 12:22:18
URL: http://niisas.blogg.se/
Postat av: ninii

Finns alltid om du vill prata! <3

2012-06-06 @ 18:48:40
URL: http://www.niiina.devote.se

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback