-

Cute nails


Har kommit hem från en lång & rolig fotodag med kära Ilham ♥, bilderna kommer såklart och visas i bloggen! Det var väldigt länge sen jag målade naglarna. Har låtit de vila lite för att de började spricka och skit. Men nu när de är friska igen och det börjar bli lite varmare mycket varmare här så har jag tänkt och måla de. Så här är lite inspirations bilder , mer åt det gullia/söta hållet ^^!

Leave a comment ♥
Postat av: Bea

Ett tips när du lägger upp bilder i bloggen är att prt screena dom, för bilderna tappar jätte mycket kvalité när man laddar upp de, och jag har sett på dina bilder att de är otydliga, så ba ett tips :)

2012-05-03 @ 20:43:16
URL: http://bunniiee.blogg.se/
Postat av: GD

Jag vill göra pingvinerna..~

2012-05-03 @ 23:27:50

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback