-

Happy B-day Ilham!

God morgon alla underbara läsare! Idag är jag extra glad eftersom att solen SKIIIINER FÖR FAN! Ser inte en enda droppe regn ute, då får man hoppas att Sveriges väder fortsätter så :thumbup:. Har sovmorgon idag & jag börjar 10 ♥♥ soooofftt dessutom fyller underbara Ilham år, GRATTIS UNDERBARASTE UNGJ*VEL nää jag skojar ♥ Grattis underbaraste Ilham hoppas att du får en underbar skoldag med mig ♥. Måste bli klar nu för snart ska jag sticka hem till Ilham med ägg & mjöl hehe.....

Bjuder på en arkivbild med mig och Ilham !

Leave a comment ♥
Postat av: Ilham

HIIHIHIHI TAAAACKK BEEBIIII, BAAAA VÅGAA DIIN GRIIIIIS!!<3

2012-04-27 @ 09:29:49
URL: http://ilhaammohammed.blogg.se/
Postat av: GD

Typ, hälsa grattis? XD

2012-04-27 @ 15:55:05

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback