-

Yesterday



Bilderna ser så konstiga ut i bloggen.........

Tack för sällskapet guys
, Tack för att ni åkte hit och lekte med lilla moi! hade en liten filmkväll igår med Bea, Karin, Ngan, Julia, Tony, Taclich, Claudio, Avu, Sanna, Honya & Johanna ♥. Så här bjuder jag på lite bilder från igår, vi såg på filmen Paranormal Activity 3 & The Human Centipede 2.... alltså jag varnar er kolla aldrig på The Human Centipede 2 om ni är över känsliga för jag spydde nästan p.g.a filmen, och den förstörde faktiskt resten av kvällen eftersom att alla blev så äcklade. Men men det började faktiskt väldigt lyckad HAHA vi började och filma på oss själva när vi kollade på Paranormal Activity, det fick bli ett minne på hur mycket vi skrek ♥♥♥.

Som vanligt sticker jag till dansträningen & efter det drar jag till Bergsjön för och se på ännu mera skräckisar med My....


Leave a comment ♥
Postat av: Bea

HAHAHAA omg sista bilden, alla värsta serious face tittar mot tvn, sen jag ba "nomnom pringles..." hAHHAHAHH

2012-04-28 @ 11:28:19
URL: http://bunniiee.blogg.se/
Postat av: GD

YES, INGA BILDER PÅ MIG MUAHHAHA :D

HAHAHA palla att du skrev ner ALLAS namn XD

2012-04-28 @ 13:39:29

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback