-

Another Boring Day

Ännu en dag som jag har slösat genom att spendera den hemma. Egentligen var det tänkt att jag skulle hänga med några vänner idag, har inte sett dem på 100 år AND FINALLY WE'RE GOING TO MEET. Men det blev inte så till sist, de var tvugna och göra något annat istället. Så det slutade med att jag ruttnade hemma, MEN IMORGON ska jag till stan och shoppa hehe :D, och från och med imorgon ska jag sluta sitta hemma föööfan måste sluta bry mig om vädret!
Fick dessa underbara klistermärken ↑↑↑↑ från Lisa, THANNNKK YOUUU GIRL kunde inte sluta dregla över dem. Om det var Big Bang..... #¤"%&&()=)=)/(¤%&"#!#"¤"  

Leave a comment ♥
Postat av: Deniisa

YOSEOOBBBBBBBBBBB !!! Miiin bebiss <3
FÖRSÖKER DU FÅ MIG AVUNDSJUK ELLLLLLRRR :(

2012-08-07 @ 21:06:21
URL: http://niisas.blogg.se
Postat av: GD

Om det var Bigbang, du skulle inte ens hinna pilla de och de är borta. Du kan gissa vem som skulle råna de (aa) ;P

Svar: Jag skulle ha slängt en atom bomb på den som hade rånat den HÖHHÖHÖHÖHÖH (a)
Sony Nhan

2012-08-07 @ 21:48:28

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback