-

UPDATE

FÖRST OCH FRÄMST .. FÖRLÅT ALLA TROGNA LÄSARE, NI SOM FORTFARANDE LÄSER MIN BLOGG ÄVEN FAST JAG INTE HAR BLOGGAT I TYP 500 ÅR OCH TROTS ATT JAG SUGER SÅ MYCKET, THANK U THANK U ♥.
 
Anledningen till att jag inte har uppdaterat här är för att jag har skaffat en ny blogg... HAHA vet att jag kommer få en massa "hat" kommentarer nu som  -VARFÖR SA DU INGET? och bla bla bla. 
 
Jag känner att det är alldeles för många personer från min skola som läser min blogg (Sen så får jag också skylla på mig själv lite för att jag la ut min blogg på Instagram...), Har FAKTISKT en massa olika anledningar och annat shit fast jag orkar inte ta upp allt här på bloggen.

Men ville bara meddela att dem som vill veta vad min nya blogg heter får meddela mig genom att kommentera här, Sorry Again!
 

Leave a comment ♥
Postat av: Bea

BITCH, TELL ME NOW

Svar: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA FYFAN VAD JAG VISSTE ATT DU SKULLE KOMMENTERA SÅÅÅ!!
Sony Nhan

2012-12-02 @ 11:27:12
URL: http://bunniiee.blogg.se
Postat av: Anonym

KOLLLLLAAA HOOOOOOOOON TRODDE ATT DU SKULLR SLUTA BLOGGA O ALLT, VARA FLITIG O PLUGGA MEN SÅ FÅT MAN VETA ATT DU CHEAAATA MIG?! HUR VÅGAR DU GÖRA SÅ MOT DIN KUSIN?!

2012-12-13 @ 20:15:38

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback