-

Day 6 - How have you changed in the past 2 years?


Jag tror inte att jag har förändrats så mycket på 2 år..
Kapade av mitt långa hår sommaren 2011, sen har jag gått upp i vikt hehe & blivit mer social, vågar vara mig själv lite mer nu, men annars? Nej tror inte de... vissa som jag har känt lite längre har sagt att jag har blivit snällare, mycket galnare & konstig.
Tänkte bara - Vah? Jag har väl alltid varit snäll? ^_^ men tydligen har jag inte varit det HAHA.

Jag vet nog vad folk menar att jag har blvit galnare & konstig... Jag skämmer ut mig alldeles för ofta och konstig? Jo jag är olika beror på vilka personer jag är med framför vissa kan jag vara alldeles för lugn & osocial vilket jag inte är faktiskt. Men framför vissa som Karin & Bea (brukar hänga med dem ganska ofta så) kan jag göra spagat mitt på gatan eller med My & Fanny när vi gick till stan och träffar någon "kändis" och jag börjar skämma ut mig, Ni försår hur jag menar? 

Så mina kära vänner som läser min blogg.... Det är inte många som vet hur jag är påriktigt och har jag någongång börjat sjunga från ingenstans när vi typ sitter på en restaurang eller något då vet ni hur jag är :D... Nää jag skojar bara skulle aldrig våga göra det...

Leave a comment ♥
Postat av: Bea

HEHEHE :3 (y) <3

2012-03-30 @ 22:26:31
URL: http://bunniiee.blogg.se/
Postat av: GD

HAHAHAHA du failar alltid med allt :')

2012-03-30 @ 22:29:03

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback