-

16 Days left ~~


TJENA ALLA UNDERBARA LÄSARE!
Har haft en underbar vecka ♥ nej inte alls faktiskt, har haft en massa prover förhör m.m. Hur länge har det gått? en månad? HUR LÄNGE HAR JAG INTE BLOGGAT? I alla fall jag vet jag låter helt kry & så men nej jag är det inte. Min dator är fortfarande inte fixad så nu sitter jag och ruttnar för att jag vet inte när jag kommer och kunna uppdatera bloggen igen :(.

GODA NYHETER ÄR ATT DET ÄR BARA 16 DAGAR KVAR tills Just Move It tävlingen som jag har berättat lite om, Ni som vill komma och titta och ge oss lite stöd :D eller om ni vill bua som inte är lika nice så kan ni komma den 17 Mars mer information kommer nog snart hoppas jag. Ärligt talat så är jag inte ens säker VAAR vi ska uppträda eller tävla eller dansa eller vad vi nu ska kalla det.

Ahh, just det skulle ju berätta om min dag....... HAR VARIT OCH SHOPPAT MED DANSGRUPPEN gick gööö bra sist men inte minst är det tröjorna har vi fortfarande inte fått. Kommer och blogga igen när jag har något och blogga om :D, & så får vi hålla tummarna och hoppas på att min morbror kommer och fixa min dator så jag kan börja bomba med inlägg igen :thumbup:.

Leave a comment ♥
Postat av: Deniisa

ÄNTLIGEN SÅ BLOGGAAARRR DU !! :D

2012-03-02 @ 08:00:05
URL: http://denisa.bloggo.nu
Postat av: GD

JAG KOMMER FÖR ATT BUA :'D skoja xP

2012-03-02 @ 16:22:59
Postat av: Sandra

kan inte komma o heja men håller tummarna för er här hemma näre är dags:)

2012-03-02 @ 18:17:08
URL: http://sandrahaddad.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

härlig bild! <3

2012-03-06 @ 22:20:39
URL: http://adaras.se

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback