-

2 Days more until the big day

Hann inte med och blogga så mycket idag för att jag har varit hemma hos Denisa hela dagen, bilder kommer imorgon ska gå och lägga mig snart så ^_^. Vad har jag gjort idag? Joo haft en underbar kväll med Denisa ♥, vi bakade Hallongrottor eller rättare sagt Jordgubbsgrottor hann inte ens smaka på dem HAHAHA. Vi skulle egentligen också se på filmen Burlesque fast filmen hade ingen ljud så det blev ingen film men vi tar det en annan gång ;).

Gör lite reklam åt vår dansgrupp nu för att vi tävlar på lördag och det är allra första gången, WISH US GOOD LUCK! GE MIG GÄRNA EN LYCKO-KOMMENTAR ^__^ ♥.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

Jag vill också ha en hallongrotta :0

2012-03-16 @ 20:18:48
Postat av: Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

Lycka till ;D

2012-03-16 @ 22:03:00
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback