-

Petit Choux & Waffles| Saturday March 25th




Igår var Bea & Karin som sagt hemma hos mig, Vi träffades först i Angered Centrum klockan 2 för & handla Chips & Grädde ^^. Sen drog vi hem till mig, vi började med och baka Petit Choux som först blev fail men egentligen var det den som blev bäst HAHAHA, sen gjorde vi en till deg också och den blev fail, det var den som vi trodde skulle bli bra fast det var den som blev fail.
Sedan gjorde vi Våfflor efter att vi hade gjort allt blev det PARTY TIME! nää jag skojar men medans vi åt kollade vi på filmen In Time, Sedan åkte vi till Gårdsten och HAHAH vi var helt flummiga efter filmen och "tog varandras tid" typ - NU SKA JAG TA DIN TID MOHAHAHA 10 ÅR DU HAR BARA 4 SEKUNDER KVAR OCH LEVA NU DODODO PANG! Vet vi är fett töntiga HAHAHAH.

Sista inlägget för idag :D, Går och lägger mig nu Godnatt!



Leave a comment ♥
Postat av: GD

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH "DURUTTDURUTTDURUTT 5 SEKUNDER KVAR" HAHAHAHAH

2012-03-25 @ 23:10:08
Postat av: Deniisa

ÅHH VA GODA DOM SER UTT !!! :D <3

När du kommer hem t mig måste vi göra sånna :)

2012-03-26 @ 17:08:51
URL: http://denisa.bloggo.nu
Postat av: Ilham (:

SONJAA JAG ÄLSKAR DIIN BLOGGG!!!

2012-03-26 @ 23:45:04
URL: http://IlhamMohammed.bloggo.nu
Postat av: jojo

hihi underbara :O ^^ <3

2012-06-26 @ 00:50:16

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback