-

Cut my hair?


Min raka lugg har växt, vad ska jag göra härnäst? Klippa de lugget jag ville ha egentligen eller ska jag köra på mittenbena?... HAHA DET VAR ETT SKÄMT OKAY?
Jag är helt desperat efter en ny frisyr, orkar inte med mitt "långa" hår längre, jag vill verkligen kapa av det. Men jag har tänkt lite på och göra lila Dipdye, eller så klipper jag bara topparna så det känns som om att jag har kapat av 20 cm hehe....

Leave a comment ♥
Postat av: Bea

HAHAHA skojar du med mig, långa hår? -_- jag känner mig fortfarande ovan med mitt korta hår :O men du borde pröva dip dye om du är såå desperat efter att få en förändring på ditt hår :)

2012-05-29 @ 20:49:04
URL: http://bunniiee.blogg.se/
Postat av: GD

HAHAH ja! gör dipdie :D

2012-05-30 @ 16:12:23

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback