-

We Are DoubleEzzeZ!

Hello my oupsi doupsi koupsi loupsi soupsi och jag vet inte vad.... HAHA det var väldigt lääänge sen, men jag har varit upptagen med en liten grej som jag faktiskt har berättat om en gång i bloggen. De senaste dagarna har jag bara haft fullt upp, har inte hunnit med ett skit och bloggen hann jag inte ens tänka på och skolan dessutom.. GUUUUD. Men i alla fall tänker inte tjata om detta mer, ni som har följt min blogg ganska länge vet nog vad det är så då låtsas vi som om att allt är som vanligt igen ^___^.

Det jag har varit upptagen med är att jag och min danskompis Sanna har skapat en dansgrupp för oss två där vi bland annat kommer göra dance covers, freestyle m.m. Här nedan kan ni ser våran första "Dance cover" video.


Väldigt lyckat! Uppdaterar bloggen mer senare :D.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

HAHAHAHHAHAA SÅ FUCKING SÖT XD

2012-05-24 @ 20:33:37

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback