-

The Good News

Neeej jag har inte glömt att jag ska berätta om de goda nyheterna! Det första är att jag ska bli faster snart om freakin' 8 månader :D, det andra är JAG HAR FÅTT EN SYSTEMKAMERA!! And that's it... HAHAHAH eller jo det tredje är att jag fick massor kläder, skor och smycken från Sara som är min brors wife. Hela min garderob håller på och exploderar... Fick också några skit fina keps från Sara, på en stod det "Streetdance, HipHop, B-boy" m.m.

Hemlisen
som jag också berättade om blev inte av, tack vare vädret. Hemlisen började på D alltså DAAANNNS, jag och några från min dansgrupp höll på med en massa dance cover fast det blev inte av som sagt tack vare vädret vilket förstörde alla våra planer.

Sticker nu och äter, PUSS!

Leave a comment ♥
Postat av: Bea

TA KORT MED DIN SYSTEEEM :D

2012-04-14 @ 19:51:28
URL: http://bunniiee.blogg.se/
Postat av: GD

Jag tror nte riktigt du fått system xP men vilken? ^_^

2012-04-14 @ 22:34:34

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback