-

Todays is?


Tjenis Penis! Haft en skojig dag i dagiset som jag praktiserar hos, Miranda är min partner som jag praktiserar med och som det ser ut nu har det gått väldigt bra för oss ^^. Dessutom - IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR AYAHS FÖDELSEDAG! Grattis underbaraste & ärligaste BEEEEEBBOOO hoppas du får en underbar dag♥.

SNAAAARRRTT ska jag bege mig hem till Ayah med mina små puppies för och överraska födelsedagsflickan med en massa ****&**** vad vi kommer överraska henne med får ni veta senare ;). Är helt ombytt nu, då är det bara och vänta tills Miranda kommer.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

I see.. Du gillar ta egobilder nu ;)

Grattis till din vän huehue :3

2012-04-17 @ 21:02:20

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback